Tuesday, March 22, 2011

Muzyczna pocztówka z Kuby - Danay Suarez

Przelotem tylko, bo własnie z grzybów wracam, na które Maciej łaskaw był mnie wysłać. A jeszcze na ryby uciekam. Postanowiłem się jednak o to co po drodze znalazłem podzielić, bo warto...



Otóż Danay Suarez wpadła mi w ucho, głównie dzięki Gillesowi Petersonowi i zaprzyjaźnionej wytwórni Brownswood Recordings. Odkryta szerszej publiczności dzięki sesjom nagraniowym Havana Cultura Gillesa Petersona młoda hip hopowo - jazzowa wokalistka Danay Suarez właśnie wydała swoją pierwszą solową płytę zatytułowaną 'Polvo de la humedad'. I choć za hip-hopem osobiście nie przepadam to dla Danay zdecydowałem się zrobić wyjątek i nie żałuję. Czego i wam życzę...


W odtwarzaczu poniżej cztery utwory z "dżezzowej" sesji Havana Cultura wydanej na EP. Najnowszej długogrającej płyty Danay Suarez w całości możecie posłuchać na Soundcloud. Bezwzględnie polecam.



Danay Suarez // Havana Cultura Sessions by Brownswood

3 comments:

  1. Weszłam tu, żeby sprawdzić, czy może ktoś zasmucony kolejne pożegnanie napisał, a tu... taka niespodzianka!!! :)

    Na Kubie ciekawe grzybki rosną, a może na rybach też coś się trafi ;) Ten Maciej to ma głowę...!

    ReplyDelete
  2. Ciekawa mieszanka, hip hopowe nuty bardzo elegancko wplecione w typowo kubańskie rytmy...

    ReplyDelete

Search This Blog

Blog Archive