Friday, January 21, 2011

Adele -'21' (2011)



Niespełna 23-letnia brytyjska wokalistka Adele Laurie Blue Adkins znana szerokiej publiczności jako Adele to jeden z najciekawszych obecnie "popowych" głosów. Jej debiutancki album '19' wydany w 2008r. trafił na szczyty list przebojów i najlepiej sprzedających się płyt na Wyspach Brytyjskich.

24 stycznia ukaże się druga, z napięciem oczekiwana przez fanów płyta Adele pt. '21'. Promujący album singlowy hit 'Rolling In The Deep' i znakomity video clip do niego zrobiły swoje. Czy cały album okaże się równie przebojowy przekonamy się już wkrótce. Póki co zachęcam do posłuchania fragmentów najnowszego krążka Adele, które znajdziecie w odtwarzaczu poniżej.
Więcej o artystce znajdziecie na jej stronie domowej oraz na MySpace.


6 comments:

  1. "rolling in the deep " jest po prostu świetna ! bardzo lubię adele, mam jej płytę " 19" i chcę mieć "21" !!

    ReplyDelete
  2. jest suuuuper ! " rolling in the deep" to moja ulubiona piosenka !

    ReplyDelete
  3. ja też zgadzam sie z powyższymi opiniami, ale i tak uważam,że to Chasing Pavements jest naj.!

    ReplyDelete
  4. mm...każdy ma swoje zdanie więc ja wygłaszam moje; myślę,że to Hometown Glory jest niezaprzeczlnie najjjj hitem ! jestem ze szczerego serca fanką Adele ! jest bosssssskaaa ! :DD gratuluję tak udanej piosenki Adele !!!!!!

    ReplyDelete
  5. możliwe...no cóż nie chcę się kłócić ale ( hahaha ) ja też mam swoje zdanko ! Crazy For You jest cuuudne ;))) chociaż inne piosenki także są wspaniałe, więc przyjmijmy po prostu, że cała Adele jest cudowną, fantastyczną artystką ( nie można jej tego odmówić ) zgadzacie się ze mną ? i popieram autora pierwszego komentarza : też muszę mieć płytę " 21 " !!! ;D

    ReplyDelete
  6. albumu '21' możecie w tej chwili posłuchać w całości na spinner.com (promocja czasowo ograniczona) tutaj:
    http://www.spinner.com/new-releases#/1

    ReplyDelete

Search This Blog

Blog Archive