Saturday, September 18, 2010

Michał Lorenc - "Wino truskawkowe"



Miałem ostatnio przyjemnośc obejrzeć  - przyznaję, że z pewnym opóźnieniem - film pt. "Wino truskawkowe". I zakochałem się po prostu. Nie tyleż w fantastycznej scenografii czy w Zuzce Fialovej, bo w tych byłem zakochany już od dawna. W muzyce się zakochałem całkowicie i bez pamięci.... Ścieżka dźwiękowa do "Wina" napisana przez Michała Lorenca po prostu fantastyczną jest i naprawdę nie rozumiem dlaczego do tej pory nie znalazla się na płycie CD. Do tego te świetne ukraińsko - słowacko- beskidzkie "ludovky". Palce lizać po prostu.
Zapraszam do posłuchania soundtracków Michała Lorenca, zarówno z filmu "Wino truskawkowe" jak i innych jego znakomitych kompozycji filmowych.
Nagrania w odtwarzaczu poniżej pochodzą z youtube oraz ze strony domowej Michała Lorenca.



MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

3 comments:

  1. też się kiedyś w tymże "winie" zakochałam :))) i też o tym napisałam :)))

    ReplyDelete
  2. no bo jak tu się nie zakochać i nie napisać :)

    ReplyDelete
  3. A ja od dawna (a dokładnie od recenzji radiowej 2) czekam na okazję oglądania "Wina...". Dzięki za muzykę - posłucham chętnie, choć ostatnio nieco przereklamowują Lorenza :)

    ReplyDelete

Search This Blog

Blog Archive